مشاوره حقوقی آنلاین

Wiki Article

(ن ) لیگ نے وزیراعلی پنجاب کیخلاف تحریک عدم اعتماد کی تیاری شروع کردی

آیا قولنامه ای که در دفتر مشاور املاک به صورت دستی تنظیم می‌شود دارای اعتبار قانونی می‌باشد؟

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تهران دارید میتوانید به صورت رایگان مورد حقوقی خود را از طریق تلفن با بهترین وکیل تهران مطرح کنید و یا در صورت تمایل به مشاوره حضوری با وکیل تهران با مراجعه به صفحه قرار مشاوره وکیل تهران زمان مشاوره خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و قرار مشاوره وکیل تهران شما را قطعی کنند.

بسیاری از پرونده ها با یکبار تلاش به نتیجه نمی رسد و نیاز به تشکیل موجدانه دارد بنابراین وکیل همواره باید امیدوار باشد و موکل را در جهت نیل به اهدافش یاری رساند.

اول) عنصر مادی؛ اینکه تصاحب مال یا اتلاف مال و یا استعمال آن بدون مجوز می باشد که با جمیع شرایطی که بیان شد جرم خیانت در امانت ارتکاب می یابد.

دفتر وکالت ره جویان عدالت همچنین یک مرکز مشاوره حقوقی در محدوده هفت حوض نارمک میباشد که با ارائه مشاوره حضوری و تلفنی و همچنین راه اندازی بزرگترین کانال حقوقی تلگرام ، سعی در بالا بردن سطح حقوقی افراد و آگاهی ایشان دارد.

اشخاص تحصیل کرده در رشته های حقوق پس از کسب نتیجه موفقیت آمیز در آزمون های دشوار ورودی کانون وکلای دادگستری ، می بایست مدتی را تحت نظر وکیل با تجربه ( وکیل سرپرست خود) به عنوان کارآموز سپری نمایند.

وکیل حقوقی شخصی است که مسلط بر علم حقوق و مواد قانونی مملکت خود باشد و تحصیلات عالیه در زمینه علم حقوق داشته باشد.

نفقه فرزند به عهده پدر است. اگر پدر از استطاعت مالی کافی برای پرداخت نفقه برخوردار نباشد، نوبت به جد پدری می‌رسد.

فهرست مطالب این مقاله >برای مطالعه روی عنوان دلخواه کلیک کنید

در این موارد طلاق توافقی نیازی به رأی دادگاه نداشته و تنها برای اجرای صبغه طلاق باید از طریق سفارت ایران در آن کشور اقدام گردد.

وکیل کیفری در امور کیفری نظیر سرقت، فروش مال غیر، توهین، تجاوز به عنف، قتل، خیانت در امانت، ضرب و جرح، آدم ربایی، اختلاس، تهدید، توهین و فحاشی، مزاحمت تلفنی، نزاع(خصوصا نزاع دسته جمعی)، فوت و جراحات در اثر تصادفات رانندگی، جرائم مواد مخدر و مشروبات الکلی، جعل اسناد و… به فعالیت می پردازد.

صدور قرار مجرمیت و سپس کیفرخواست و تعیین نوع اینجا مجازات در حکم دادگاه و نهایتاً اجرای مجازات در اجرای احکام می باشد .این جرایم که رسیدگی به آن مدنظر است می توان به کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت ، رباخواری، جرایم اقتصادی، جرایم مربوط به مواد مخدر، جرایم مربوط به قاچاق کالا و غیره اشاره نمود.

وکیل کیفری گروه وکلای وکیل مجرب با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد.

Report this wiki page